Wednesday, October 4, 2023

මියන්ඩාඩ්

"1988 පකිස්තාන ටෙස්ට් තරගාවලියේ දී ඔවුන් ඉතාමත් හොඳින් ක්‍රීඩා කළා. නමුත් අපේ, දැඩි කැපවීම නිසා තරගාවලිය 1-1ක් ලෙස සමකරන්නට හැකිවුනා.. 

එම තරගාවලියේ කැපී පෙනෙන දස්කම් දැක්වූයේ ඔවුන්ගේ නායකයා සහ විශිෂ්ට පන්දු යවන්නෙක් වූ ඉම්රාන් ඛාන් සහ සුපිරි පිතිකරු ජාවෙඩ් මියන්ඩාඩ්. දෙදෙනාම ශතක රැස්කළා මුල් තරග දෙකේදී ම... 

ඒ දවස්වල තමයි මම ජාවෙඩ් ගේ පිතිකරණ හැකියාව හොඳින්ම දැකගන්නට හැකිවුනේ. මට ජාවෙඩ් ගැන හිතුනේ රැවටිලිකාර පිතිකරුවෙක් හැටියට... 

ඔහුට ඒ දවස්වලත්, ඉන් පසුවත් හැකිවුනා මාව දිගින් දිගටම කෝපයට පත්කරන්නට.. 

සමහර පිතිකරුවෝ මට එරෙහිව ලකුණු රැස්කරන හැටි පිළිබඳව මට ලොකුවට හිතන්න යන්නේ නෑ, ඒ වගේ අවස්ථාවල මම, ඒක මට අභියෝගයක් කියලා හිතලා පන්දුයවන්නට හිතාගන්න නිසා.. 

නමුත් ටෙස්ට් තරග ක්‍රීඩා කරද්දී ජාවෙඩ් කියන්නේ, මීට හාත්පසින්ම වෙනස් පිතිකරුවෙක්. ඔහු හොඳින් යවන පන්දු සෑම එකකටම වගේ ලකුණු එක, දෙක සොරා ගන්නවා.. ඔහු විශිෂ්ට පිතිකරුවෙක්.. ඔහු අර්ධ ශතකය ට පිත්ත ඔසවන විට , අපිට හිතෙන්නේ මේ යකා කොහෙන්ද ලකුණු රැස් කළේ කියලා.. ඔහුට පන්දු යවන්නට මම බෙහෙවින්ම අකමැත්ත පළ කළේ එම හේතුව නිසා..."

- කර්ට්ලි ඇම්බ්‍රෝස්



No comments:

Post a Comment