Friday, May 13, 2016

ක්‍රිකට් උණ - Don's story

ක්‍රිකට් කියන්නේ ඇත්තටම මගේ ජීවිතේට සෑහෙන්න බලපෑමක් කරපු ක්‍රීඩාවක්.කොටින්ම මගේ නමත් ක්‍රිකට් ක්‍රීඩකයෙක් ගෙන් උපුටා ගත්ත එකක්. පාසල් කාලේ අවුරුදු තුනක් (වාර තුනක දී ) ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවේ නිරත වුනත් තුන්වරම මම අසාර්තකවුනා සාර්ථක ක්‍රීඩකයෙක් වෙන්න. 3 වසරේ දී පලවෙනි පාරට ලෙදර් බෝලයක් අල්ලපු මගේ ක්‍රිකට් දිවිය නිමා වුනේ මගේ කම්මැලි කම නිසා වුනත් ක්‍රිකට් දිවියේ අමතක නොවන සිදුවීම වාර්තා වුනේ එම වසරේදී මයි.  පන්දු රැකීමේ පුහුණුවීමේදී  බොලේ ඔලුවේ වැදිලා ලොකු අලකලංචියක් වුනා කියලා මට සිහිය එද්දී කීපදෙනෙක් කිව්වා.

අන්තිම් පාරට ලෙදර් බෝලෙත් එක්ක වැඩ දැම්මේ 9 වසරේ දී, තාත්තා තමයි උනන්දු කලේ යන්න. මොකද ඒ දවස්වල ක්‍රිකට් ක්‍රීඩකයින් ගේ පරණ පින්තූර හොයන උණක් ගහලා තිබ්බ නිසා. ක්‍රිකට් පුහුණුවීම් වලට යන්න පුළුවන් වුනේ ටික කාලෙකට විතරයි, මගේ තාත්තා ගේ අභාවය නිසා ක්‍රිකට් කියන දේ නවත්තන්න සිදුවුණා. අම්මා බලපෑම් කලේ නෑ . එත් ඇත්තටම ක්‍රිකට් කියන දේ මට එපා වුනා කිව්වොත් වැරදි නෑ . 

ක්‍රිකට් කියන දේ ආයේ උණක් වුනේ උසස් පෙළත් ඉවර වුනාට පස්සේ. ක්‍රිකට් ක්‍රීඩකයෙක් වෙන අදහස හිතෙන අයින් කරලා තිබ්බත් ක්‍රිකට් සාහිත්‍යය හදාරන්න පටන් ගත්තේ ඔය කාලේ දී. වැල්ලවත්ත තියන පරණ පොත් කඩේකින් පරණ ක්‍රිකට් පොත් සල්ලි දීලා ගත්ත මම අන්තිම පිටුව වෙනකන් කියෙව්වා. තාමත් තියනවා පොත් සෙට් එකක්. ඒ එක්කම ෆේස්බුක් එකේ පේජ් එකක් පටන්ගත්තා ක්‍රිකට් කතා කියලා. සීමිත පිරිසක් මගේ ලිපි වලට ප්‍රතිචාර ලබාදුන්නා. 

ට්විටර් වලට බැස්සේ ඊටත් පස්සේ. ට්විටර් සමාජ ජාලය පොඩ්ඩක් අමුතුයි ඒ දවස්වල. හරියට ලංකාවේ පොරක් උගන්ඩාවට ගියා වගේ. මුලින්ම සෙට් වුනේ ක්‍රිකට් දත්ත විශ්ලේෂකයෙක් , මංජුල කියලා අයියා කෙනෙක්.ඒ දවස්වල ක්‍රිකට් දත්ත විශ්ලේෂණය කිරීම ගැන ඉගන ගත්තේ ඒ මිත්‍රයා ගෙන්. ඊට පස්සේ ආපු ක්‍රිකට් උණ අන්න ඒක. ක්‍රිකට් දත්ත සැපයීමේ සමාජ සේවය ආරම්භ කලේ අන්න ඒ විදිහට. ට්විටර් එකේ #CricStatsSL කියලා ගහලා බලන්න, සෑහෙන්න දාලා ඇති. 

ට්විටර් නිසා මං සැහෙන්න මිතුරු පිරිසක් ඇතිකරගත්තා. වෘර්තීය වශයෙන්, ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවට ආදරය දක්වන ය වශයෙන් සහ වෙනත්. ඒ අතරින් ගිහාන් අයියා විශේෂයි. ගිය අවුරුද්දේ ගිහාන් අයියා ප්‍රමුඛ ට්විටර් මිතුරන් කිහිපයක් සංවිධානය කරපු #RanViruMeetUp සමාජ සේවය ට සම්බන්ධ වෙන්න මටත් අවස්තාවක් ලැබුනා. දවල් කෑම ගන්න කොට ගිහාන් අයියා එක්ක චැටක් දාන්න අවස්තාවක් ලැබුනා. අයියා ඇහුවේ මල්ලි ලංකාවේ ක්‍රිකට් ගැන මෙන්න මේ අහවල් පොත කියවලා තියනවද කියලා. වැඩේ කියන්නේ මන් මේ පොත අන්තර්ජාලයේ දැකපු ඒත් මොනම කඩේකවත් ගන්න නැති සෑහෙන්න වටිනා පොතක්. ගිහාන් අයියා ඔය සිද්ධියෙන් සති කිහිපයකට පස්සේ ගෙදරටම පොත ගෙනල්ලා දුන්නා. 

ඔය එක්කම තවත් ලොකු උණක් සෙට් වුනා. ඒ තමයි ක්‍රිකට් ක්‍රීඩකයෝත් එක්ක ෆොටෝස් ගන්න එක. මේ උණ සෙට් වුනේ ත් ගිය අවුරුද්දේ. ඒ උණ නං සැරටම වැදිලා තියෙන්නේ. 

මේ අවුරුද්දේ ට්විටර් එකේ ක්‍රිකට් උණ ඔලුවට වැදිච්ච සෙට් එකක් එක්ක පොඩි වැඩක් පටන් ගත්තා. අයිඩියාස් පාර දැම්මේ අපේ පැණි අයියා රුක්ෂාන්.වැඩේට අපි නමක් දැම්මා #MeetInTheStands කියලා. නම නං දැම්මේ ඩැනියල් සහෝදරයා. ලංකාවේ පළමුපෙළ, සීමිත ඕවර, ටෙස්ට් සහ ඕනෑම තරගයක් බලන්න ලංකාවේ මිනිස්සුන්ව දිරිමත් කිරීමේ වැඩපිළිවලක්. ඔය වැඩේට සෑම් , ඩෑම්z (Damn!), ඕමර් එකතුවුනා. තව නම් ගම් නොකියපු වැඩේ ගොඩ දාන්න කිහිපදෙනෙකුත් එකතුවුනා.සමහරු කියයි ජෝබ්ලස් වැඩවල් නේ ඕවා කියලා. අනේ මහත්තයෝ පු* පලාගන්න ඕනේ නැත්තන් මෙතනින් යන්න පුළුවන්.

මේ වැඩේට එකතු වෙච්ච අයගෙන් 90%ක්ම රැකියාවක් කරන ගමන් ආතල් එකට කරන වැඩක්. අපේ පලවෙනි ඉවෙන්ට් එක මේ අවුරුද්දේ ජනවාරි 30 පැවැත්වුනා ඛෙත්තාරාමේ දී. අපිට ක්‍රිකට් ක්‍රීඩකයින් එක්ක ෆොටෝස් ගන්නත් කනා චාන්ස් එකක් සෙට් වුනා. ඔය පල්ලෙහා තියෙන්නේ එයින් එකක් තමා. වැඩේට සීමිත පිරිසක ගේ දායකත්වය ලැබුනත් මේ මාසේ වෙනකොට සෑහෙන්න පිරිසක් මේ වැඩේ ගැන දන්නවා. 




අපේ ඊළඟ ඉවෙන්ට් එක තියෙන්නේ අගෝස්තු මාසේ 21 වෙනිදා, ඒකත් ඛෙත්තාරාමේදී . ඔස්ට්‍රේලියාව එක්ක පැවැත්වෙන පළමු එක්දින තරඟය. මේ ඉවෙන්ට් එකට ඕනෑම කෙනෙක්ට එන්න පුළුවන්. වැඩි විස්තර උඩින් දාපු හැෂ්ටැග් එකට ගිහිල්ලා බලන්න.

මේක ලියද්දි මතක්වුනේ කුසල් මෙන්ඩිස් අවුට් වෙච්ච එකට ට්විටර් එකෙන් මට මඩ ගහනවා. හහ්, එව්වා කොහෙද !

සිරිලංකාව 202/8 

#DON 
13.05.2016

ප.ලි. - මාස 4ක් මේකේ මුකුත්ම ,ලියන්න බැරිවුනේ ක්‍රෝම් එකේ සිංහල ෆොන්ට් එකට හෙනගපු හින්දා. අකිල සහෝදරයාට ස්තූතියි අවුල විසඳිලා කියලා මට දැනුම් දුන්නට. 







No comments:

Post a Comment